“Мої нерви дорожчі за зарплату”: версія того чому з “Агіт ТБ Малецького” звільнилася провідна журналістка – обличчя каналу Ірина Серегова

Схоже, останньою краплею для звільнення став скандал, який виник напередодні і стосувався він висвітленням Іриною Сереговою отримання допомоги у місті Кременчук від організації World Central Kitchen. У сюжеті було зроблено акцент на те, що допомога переселенцям та кременчужанам надійшла завдяки підтримці керівництва міста на чолі з Віталієм Малецьким і жодного інтерв’ю з дійсними організаторами заходу – самими волонтерами. Джерело

У сюжеті було зроблено акцент на те, що допомога переселенцям та кременчужанам надійшла завдяки підтримці керівництва міста на чолі з Віталієм Малецьким і жодного інтерв’ю з дійсними організаторами заходу – самими волонтерами.

Це, звісно, обурило волонтерів.

За словами одного із них, дана допомога, що охопила декілька тисяч громадян, організовувалася виключно трьома місцевими волонтерами: Артемом Марченком, Індірою Богомол та Мариною Шляпіною.

На заклики вибачитися перед волонтерами сама пані Серегова заявила, що вона підлегла керівництву і робити сюжет саме так сказав мер.

“Так мер сказав… Всі питання не до мене. Я керівництву пояснювала. Довго пояснювала… Ім пофіг…”,- написала І.Серегова в поясненнях волонтерам.

Більше того вона зазначила, що місцева телекомпанія “Візит” також була на заході і по своєму покаже свій сюжет.

“Візит” і показав. Там вийшов сюжет, де розповідається про роботу Артема і інших наших волонтерів, і про підлу ситуацію від мера!

А тим часом у соцмережах піднялася буря невдоволення роботою “Агіт ТБ Малецького”.

“Волонтери роблять , а власті звітують…

Пошук

Сравнить объявления

Сравнить